sâmbătă, 25 februarie 2017

Book Buying TAG

1. De unde iti cumperi cartile?

De cele mai multe ori le cumpar online , de pe diverse site-uri ,cum ar fi Elefant,Libris, Okian. In caz ca vreau o carte foarte mult si nu e tradusa la noi , o comand de pe Amazon sau Book Depository .
Se mai intampla ca o carte sa nu fie pe stoc(de cele mai multe ori) si asa ca o cumpar din Carturesti (chiar daca e putin mai scumpa)  .

2. Pre-comanzi vreodata carti ? Daca da, o faci online sau in magazin?

S-a intamplat chiar recent , fiind vorba de "Animale fantastice si unde le poti gasi" . Cu toate ca am vazut filmul ,eram foarte curioasa de carte , asa ca nu am mai avut rabdare sa apara. In rest , nu a mai fost vreo alta carte care sa-mi atraga atat de mult atentia incat sa o pre-comand.

3. Cam cate carti iti cumperi in fiecare luna?


Depinde de perioada anului . De exemplu , wishlist-ul meu e foarte mare si cand mai apar si carti noi devine foarte dificil, deci ajung sa cumpar si pana la 8-9 carti pe luna. Ce pot spune e ca nu exista luna in care sa nu cumpar macar una.

4. Mergi la biblioteca ?

Da, dar mai putin . Mai demult ma duceam foarte des , dar de cand am inceput sa imi cumpar cartile ,trec doar de cateva ori pe luna.

5. Cum ti se par cartile second-hand ?

Mi se intampla sa cumpar carti si de la anticariate . Imi place mirosul cartilor vechi .

6. Care este parerea ta despre imprumutatul cartilor de la biblioteca?

Imi place sa merg la biblioteca , mai ales ca iti poti 'salva' din bani , dar partea rea este ca de obicei nu au carti noi .

7. Tii cartile pe care le citesti pe rafturi separate de celelalte?

Nu . Nici nu pot spune ca am o mare biblioteca in care sa le pot pune separat.

8. Planuiesti sa citesti toate cartile pe care le ai ?

Normal , doar ca timpul ma impiedica uneori sa le citesc la timp ,plus ca mereu imi cumpar carti noi , asa ca nu stiu cand o sa ajung la zi cu toate.

9. Ce faci cu cartile pe care crezi ca n-o sa le mai citesti?

Le daruiesc cuiva , asta doar daca sunt foarte sigura ca nu le voi citi. In general sunt foarte atasata de cartile mele , asa ca le pastrez pe majoritatea.

10. Simti ca ai cumpara prea multe carti? 

Nu .. " you can never have enough books ".


Un comentariu: